مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-24سياسي

ترکیب هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر مشخص شد


آقایان «ابراهیم عزیزی» نماینده کرمانشاه، «شهریار حیدری» نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب و «علی رضایی» نماینده صحنه، هرسین و کنگاور به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان کرمانشاه انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، با رأی مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، آقایان ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده مردم سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب و علی رضایی نماینده صحنه، هرسین و کنگاور به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان کرمانشاه انتخاب شدند.

در انتخابات شوراها براساس ماده 53 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 ناظر به مواد 73 و 74 قانون اصلاح قانون تشکیلات شوراهای اسلامی کشوری و انتخابات شوراهای کشوری مصوب 29/4/1365، نظارت بر انتخابات شوراها به عهده مجلس شورای اسلامی است.

هیات های اجرایی در انتخابات شورای اسلامی شهر، افرادی را تأیید یا رد می کنند که پرونده آنها توسط هیات نظارت بر انتخابات شوراها مورد بررسی قرار گرفته باشد.

در انتخابات شورای اسلامی شهر، افرادی که رد می شوند جهت اعتراض باید به هیات نظارت بر انتخابات شوراها مراجعه کنند و این هیات پس از بررسی پرونده آنها نظر خود را اعلام خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر مشخص شد

ترکیب هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر مشخص شد