مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-24اجتماعي

4 نشانه درس نگرفتن از «پلاسکو» و هدیه دادن «فاجعه» به آیندگان!


چهار سال بعد از رقم خوردن «فاجعه پلاسکو» و در شرایطی که برخی مسئولان بر درس گرفتن از آن رویداد مرگبار و هولناک تاکید دارند، نشانه های آشکاری در دست است که حکایت از هدیه دادن فاجعه های پرشمار و مشابه پلاسکو به آیندگان دارد.

- اما بشنوید از وضعیت این روز های تهران و به طور مشخص، ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول که جای خالی پلاسکو مثل دندان افتاده یک فرد، برای مدتی طولانی خودنمایی می کرد و درد و رنج می آفرید و حالا با سرعتی شگرف ایمپلنت شده و کم مانده تا پوسته نو و براق رویش قرار گیرد.

سازه ای که در کلیات مشابه پلاسکوی سابق است و در برخی جزییات حتی از آن مثال زدنی تر به نظر می رسد! این را می شود از مرور خبری دریافت که چند روز پیش مخابره شد و بر اساس آن، از پروانه این ساختمان با حضور رییس بنیاد مستضعفان (مالک پلاسکو) و جمعی از مدیران شهری رونمایی شد؛ رونمایی از پروانه سازه ای که در هفده طبقه ساخته شده و به اصطلاح از مرحله سفت کاری در آمده و به مرحله نازک کاری رسیده است و صدور پروانه در این مرحله برایش، نشانه آشکاری بر انجام امور خارج از روال عادی است! این نخستین نشانه درس نگرفتن از فاجعه پلاسکو است، به ویژه اگر به یاد آوریم که در زمان بروز حادثه، بار ها و بار ها از تذکرات مکرر آتش نشانی در خصوص ایمن نبودن این سازه و بی توجهی مالک به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 نشانه درس نگرفتن از «پلاسکو» و هدیه دادن «فاجعه» به آیندگان!

4 نشانه درس نگرفتن از «پلاسکو» و هدیه دادن «فاجعه» به آیندگان!