مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:462021-01-24سياسي

اتفاقات اخیر شهرداری الوند در شأن مردم این شهر نبود


رییس دادگستری شهرستان البرز با بیان اینکه اختلاف نظرهای مدیریتی نباید به تضییع حقوق مردم منتهی شود، گفت: اتفاقات اخیر شهرداری الوند در شأن مردم این شهر نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین محمود محمودخانی در آیین تکریم و معارفه شهردار الوند که در سالن جلسات شهرداری برگزار شد، گفت: مسئولیت ها و سمت های سازمانی که در اختیار مدیران قرار می گیرد، توفیق الهی برای خدمتگزاری است و قبول این مسئولیت ها نیز باید با هدف خدمت صادقانه باشد.

وی افزود: اختلاف نظرها، همسویی و عدم همسویی سیاسی و جناحی، حُب و بغض ها و… نباید مسئولان را از مسیر خدمت منحرف کند، زیرا این موضوع موجب ناامیدی و دلسردی مردم نسبت مسئولان شده و باعث ایجاد یاس در جامعه می شود رییس دادگستری شهرستان البرز در ادامه بیان داشت: اتفاقاتی که طی هفته گذشته در شهرداری الوند شاهد بودیم، اصلاً خوشایند و در شأن مردم این شهر نبود و انتظار این است، دستگاه های ناظر در موضوعات این چنینی ورود جدی تری داشته باشند، تا خدایی ناکرده شاهد مسائلی از این دست در سطح شهرستان نباشیم.

محمودخانی تاکید کرد: در مجموعه مدیریتی شهر الوند نیروهای خدومی مشغول به فعالیت هستند و انتظار این است، اگر اختلاف نظر، قصور، کوتاهی و یا تخلفاتی وجود دارد، با ابزاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات اخیر شهرداری الوند در شأن مردم این شهر نبود

اتفاقات اخیر شهرداری الوند در شأن مردم این شهر نبود