مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-24اقتصادي

خوزستان امسال خسارت کمتری از باران شدید متحمل شد


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در بارش شدید باران امسال، شاهد خسارت های کمتری نسبت به سیل پارسال در استان خوستان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در نشست مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به اینکه پیشنهاد اختصاص 300 میلیارد تومان برای طرح های فاضلاب اهواز و بندر امام خمینی داده شده است، بیان کرد: از این اعتبار 250 میلیارد تومان برای اهواز و 50 میلیارد تومان برای بندر امام خمینی است.

نجار با اشاره به اینکه این اعتبار برای تصویب نهایی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است، تصریح کرد: 24 میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان داده شد تا برای حل مشکلات آبگرفتگی و فاضلاب در مناطق مختلف خوزستان هزینه کند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور بیان کرد: از زمان سیل پارسال تاکنون کارهای زیر بنایی خوبی در حوزه مدیریت بحران استان خوزستان انجام شده است و در بارش شدید امسال شاهد خسارت های کمتری نسبت به سیل پارسال داشته ایم.

نجار گفت: یکی از رویکردهای مهم سازمان مدیریت بحران کشور پیشگیری از موقع حوادث است و برنامه ها این سازمان بر این اساس است.

وی بر حمایت مجلس و سایر دستگاه ها از سازمان مدیریت بحران کشور تاکید و افزود: اگر هزینه های که برای جبران خسارت ها زلزله و سیل برای پیشگیری می شد شاهد اینگونه حوادث در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان امسال خسارت کمتری از باران شدید متحمل شد

خوزستان امسال خسارت کمتری از باران شدید متحمل شد