مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:402021-01-24اجتماعي

اوحدی:غیردولتی شدن مدارس شاهد منتفی است/اجازه قلع و قمع هیچ مدرسه ای را نمی دهیم


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به اینکه آیا بحث غیردولتی شدن مدارس شاهد منتفی است؟ گفت: بله، پیشنهادی مطرح شده بود که مورد بحث قرار بگیرد.

- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به اینکه آیا بحث غیردولتی شدن مدارس شاهد منتفی است؟ گفت: بله، پیشنهادی مطرح شده بود که مورد بحث قرار بگیرد.

اما با توجه به اسناد بالادستی و تاکیدات قانونی که داریم رویکرد اصلی درباره مدارس شاهد که شمار آن به 1350 مورد می رسد تقویت آنهاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید اوحدی در حاشیه هجدهمین نشست گفت وگوی هفته وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تعلیم و تربیت فصل مشترک جدی میان دو دستگاه است گفت: وزارت آموزش و پرورش متولی تعلیم و تربیت است و بنیاد شهید رسالت بزرگ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را برعهده دارد.

وی افزود: معتقدیم اگر بخواهیم به آن اقتدار معنوی که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند برسیم، با بهره گیری از این دوبال میسر می شود که یک وجه تعلیم و تربیت و یک وجه جهت دادن به آن در بستر تریج فرهنگ ایثار و شهادت است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه در جلسه امروز، کارگروهی میان دو دستگاه با حضور معاونین تشکیل شد تا جلسات مشترکی را برگزار کنند گفت: خداوند در حوزه تعلیم و تربیت و در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برکات بزرگی را به عنوان حجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوحدی:غیردولتی شدن مدارس شاهد منتفی است/اجازه قلع و قمع هیچ مدرسه ای را نمی دهیم

اوحدی:غیردولتی شدن مدارس شاهد منتفی است/اجازه قلع و قمع هیچ مدرسه ای را نمی دهیم