مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-24سياسي

ده فرمان موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری 1400


موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری (سراسری، آزاد و وزارت بهداشت)، یعنی ارتقاء به بهترین وضعیت تحصیلی که می­ توانیم به آن برسیم.

- موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری (سراسری، آزاد و وزارت بهداشت)، یعنی ارتقاء به بهترین وضعیت تحصیلی که می­ توانیم به آن برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سنجش امیرکبیر، در این متن، مشاور ارشد سنجش امیرکبیر، با توجه به چندین سال تجربه در حوزه­ ی موفقیت، نکاتی را برای تسریع موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری آورده است.

1- از موفقیت تحصیلی خود چه انتظاری دارید؟ خواسته تان از رتبه و مقطع تحصیلی تان چیست؟ میان زندگی عملی، و آن سطح که در درون خود در پی آن هستیم، همواره، تفاوتی فاحش وجود دارد.

همه داوطلبان کنکور ارشد و دکترا، در پی موفقیت ­اند، اما آیا واقعاً می دانید که از موفقیت و سطح تحصیلی تان چه توقعی دارید؟ آیا از سطح آرزوهای خود، در رابطه با کنکور کارشناسی ارشد و دکترای تان آگاهی دارید؟ و اگر تاکنون به سطحی از تحصیلات که آرزویش را دارید نرسیده ­اید، می ­دانید که چه عاملی مانع رسیدن شما به این خواسته ­تان شده است.

در جامعه­ ی کنونی ما، رسیدن به موفقیت ساده نیست، اما این مسئله نباید سبب فراموشی خواسته ­هایمان برای رسیدن به موفقیت (ارشد و دکتری سراسری، آزاد و وزارت بهداشت) شود، چرا که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ده فرمان موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری 1400

ده فرمان موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری 1400