مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-24پزشكي

مرگ های سه رقمی فراموشمان نشود


سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: کاهش موقت بار بیماری کووید 19 را نباید به حساب ضعیف شدن ویروس بگذاریم و با پرهیز از عادی انگاری این بیماری با رفتار پیچیده، - ایسنا/مرکزی سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: کاهش موقت بار بیماری کووید 19 را نباید به حساب ضعیف شدن ویروس بگذاریم و با پرهیز از عادی انگاری این بیماری با رفتار پیچیده، آمار بالای مرگ و میرهای گذشته را به یکدیگر یادآوری کنیم.

دکتر محمود کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با تاکید بر یادآوری اتفاقاتی که در پیک های گذشته شیوع کروناویروس در در کشور شکل گرفته است، اظهار کرد: قدرت واگیری و بیماری زایی و نیز قدرت کشندگی ویروس تشدید شده و به همین دلیل نباید با سبک زندگی خود و عادی انگاری بیماری به ویروس کرونا فرصت دهیم و کمک کنیم که پیک جدیدی را ایجاد کند.

وی با اشاره به تجربیات تابستان امسال در دوران اوج کروناویروس در ایران بیان کرد: در حال حاضر میزان شیوع کروناویروس در کشورهای اروپایی و آمریکایی به حدی نگران کننده است که پروتکل های سختگیرانه ای را در انی رابطه مصوب و اعمال کرده اند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی ساوه افزود: متاسفانه عادی انگاری و ساده انگاری کروناویروس در کشور موجب شد که مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت کمتری داشته باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ های سه رقمی فراموشمان نشود

مرگ های سه رقمی فراموشمان نشود