مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-24پزشكي

مدرسه جایگاه آموزش های جنسی و جنسیتی نیست


موضوع تربیت جنسی موضوع مهمی است که در شورایعالی انقلاب فرهنگی، ماموریتی به وزارت آموزش وپرورش داده شد تا روی این موضوعات کار بیشتری انجام دهد.

- موضوع تربیت جنسی موضوع مهمی است که در شورایعالی انقلاب فرهنگی، ماموریتی به وزارت آموزش وپرورش داده شد تا روی این موضوعات کار بیشتری انجام دهد.

وزارت آموزش وپرورش نیز با همکاری دستگاه های متعددی از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روی این موضوعات کار کرده است.

این که ما به سطح معینی از آگاهی های دانش آموزان نیاز داریم، موضوع مهمی است ولی مدرسه جایگاه آموزش های جنسی و جنسیتی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آرمان ملی نوشت: وزارت آموزش وپرورش در دولت دوازدهم، یکی از پرچالش ترین دوران آموزشی پس از انقلاب را سپری می کند.

پاندومی کرونا و تقابل سلامت دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی آنها، مسئولان این وزارتخانه را مانند بسیاری از کشورهای جهان همچون آلمان، انگلستان، آمریکا و .

با چالش بزرگی مواجه کرده است.

اما تفاوت ایران با کشورهای توسعه یافته در ضعف در ساختار نظام آموزشی بر پایه مجازی و زیرساخت های موجود است که پس از گذشت یک سال از زمان پاندومی کرونا، هنوز این چالش با اپلیکیشن شاد برطرف نشده است؛ هرچند بیش از 12 میلیون دانش آموز در شاد احراز هویت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه جایگاه آموزش های جنسی و جنسیتی نیست

مدرسه جایگاه آموزش های جنسی و جنسیتی نیست