مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-24سياسي

کودکان از غافله جشن های دهه فجر جا نماندند/ 5 برنامه شاخص ویژه کودکان و نوجوانان


مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گنبدکاووس از تدارک پنج برنامه شاخص ویژه کودکان و نوجوانان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

- ندا جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس در تشریح برنامه های دهه فجر کمیته کودک و نوجوان ستاد برگزاری مراسمات این دهه، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی دهه فجر در گنبدکاووس کمیته ها و کارگروه های مختلف با برگزاری جلست متناظر با حضور افراد عضو برنامه های شاخص خود را احصا و اولویت بندی می کنند.

وی با بیان اینکه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس نیز با حضور اعضا تشکیل جلسه داد، افزود: در این جلسه با نظر اعضای کمیته برنامه های پنج گانه ای به عنوان برنامه های شاخص و اصلی در اولویت اجرا قرار گرفت.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه این برنامه های با همکاری نهادهای عضو انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر کانون پرورش فکری کودکان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش و کانون های دانش آموزی در اجرای برنامه ها نقش ایفا خواهند کرد.

جلالی با اشاره به اینکه نخستین برنامه در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر توسط این کمیته مهرواره قصه گویی کوچ زمستانه خواهد بود، ادامه داد: این برنامه که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان از غافله جشن های دهه فجر جا نماندند/ 5 برنامه شاخص ویژه کودکان و نوجوانان

کودکان از غافله جشن های دهه فجر جا نماندند/ 5 برنامه شاخص ویژه کودکان و نوجوانان