مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-24سياسي

شهدای ادیان توحیدی فراموشی ناپذیرند


مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران گفت: شهدای ادیان توحیدی نیز برای همه ما عزیزند و افتخارات این شهدای عزیز در کنار سایر شهدا، هرگز فراموش نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرتضوی در نشست مشترک با همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 را مرهون همه شهدا از هر دین و آیینی دانست و گفت: شهدای ادیان توحیدی در کنار سایر شهدا حماسه ها آفریدند.

شهدای ادیان الهی نمونه ای از همبستگی و همدلی ملت ایران به رهبری امام(ره) هستند.

وی افزود: حوادث دهه 40 کشور و اتفاقات پس از آن که منجر به پیروزی انقلاب مردم شد و همچنین دوران دفاع مقدس، مرهون حضور همه اقوام با هر دین و آیینی بود و نقش شهدای ادیان الهی در به ثمر رسیدن این پیروزی ها، نشان از همدلی و همراهی ملت ایران است.

مرتضوی برگزاری همه ساله آیین ملی عطرافشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی را یک افتخار بزرگ برای بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و ادامه داد: شهدای ادیان توحیدی نیز برای همه ما عزیزند و افتخارات این شهدای عزیز در کنار سایر شهدا، هرگز فراموش نمی شود.

همایون سامه یح نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر همدلی و وحدت همه ادیان در کشور گفت: همه ما یکدل و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای ادیان توحیدی فراموشی ناپذیرند

شهدای ادیان توحیدی فراموشی ناپذیرند