مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-24پزشكي

ثبت پذیرش 1 میلیون و 450 هزار بیمار در MCMC فارس


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1 میلیون و 451 هزار و 79 بیمار از طریق سامانه «MCMC» این دانشگاه در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه ثبت پذیرش شده اند.

- ایسنا/فارس سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1 میلیون و 451 هزار و 79 بیمار از طریق سامانه MCMC این دانشگاه در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه ثبت پذیرش شده اند.

دکتر اورنگ ایلامی با یادآوری اینکه بیشترین پذیرش به ترتیب در بیمارستان های مرودشت، نمازی، مسلمین و داراب گزارش شده است، هدف کلی این مرکز را ساماندهی، پایش و نظارت بر ارائه خدمات درمانی به بیماران از طریق ارتباط موثر و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده دانست و گفت: دریافت اطلاعات به موقع، تعداد تخت بخش های بیمارستانی در راستای مدیریت اثربخش و اعزام بیماران نیازمند به خدمات فوریت های پزشکی از خدمات مهم این مرکز است.

ایلامی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 698 هزار و 116 تماس با سامانه 1819 ثبت شده که تعداد 39 هزار و 993 تماس مربوط به بیماری کووید 19 بوده که از سوی کارشناسان مستقر در این مرکز، پاسخگویی های لازم انجام شده است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: مردم می توانند در صورت برخورد با هرگونه مشکل در اورژانس بیمارستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت پذیرش 1 میلیون و 450 هزار بیمار در MCMC فارس

ثبت پذیرش 1 میلیون و 450 هزار بیمار در MCMC فارس