مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-24سياسي

ساخت فاز 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شده است


بنا بر توضیحات یک عضو هیئت رییسه مجلس، فاز دوم و سوم ساخت نیروگاه اتمی بوشهر طی یک قرارداد 10 ساله و 8 ساله با روس ها بسته شده است که فاز دوم آن در حال بالا آمدن ستون های این نیروگاه است و کار های تسطیح فاز 3 این نیروگاه هم آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، عضو هیأت رییسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: قرارداد فاز دوم و سوم ساخت نیروگاه بوشهر با روس ها با مدت 10 ساله و 8 ساله منعقد شده است؛ ستون های فاز دوم این نیروگاه در حال بالا آمدن است و کار های تسطیح فاز 3 هم آغاز شده است.

هادی بیگی نژاد عضو هیأت رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره سفر اعضای کمیسیون انرژی به بوشهر به منظور بازدید از نیروگاه اتمی این شهر اظهار داشت: هزار مگاوات برق تولیدی از 58 هزار مگاوات برق تولید شده در کشورمان توسط نیروگاه اتمی بوشهر صورت می گیرد که این برق به صورت متناوب بوده و فقط برای مدت کوتاهی به منظور اورهال تعطیل می شود که این تعطیلی در پیک ایام تابستان و زمستان نیست.

وی افزود: فاز دوم و سوم ساخت نیروگاه بوشهر طی یک قرارداد 10 ساله و 8 ساله با روس ها بسته شده است که فاز دوم آن در حال بالا آمدن ستون های این نیروگاه است و کار های تسطیح فاز 3 این نیروگاه هم آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فاز 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شده است

ساخت فاز 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر آغاز شده است