مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-24بين الملل

سونامی کرونا بین سربازان اعزامی گارد ملی به پایتخت آمریکا


برخی سناتورها گفتند از دیدن تصاویر خوابیدن سربازان گارد ملی آمریکا روی زمین خشمگین و آشفته هستند.

- از زمان اعزام هزاران نیروی کارد ملی آمریکا به شهر واشنگتن دی سی برای مقابله با آشوبگران و حفاظت از امنیت کنگره و مراسم تحلیف رییس جمهوری آمریکا، دهها نیروی گارد ملی به دلیل عدم امکان رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری مبتلا به ویروس کرونا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از رسانه های آمریکا، دستکم 150 نیروی گارد ملی که مسئولیت تامین امنیت کنگره و مراسم تحلیف جو بایدن رییس جمهوری جدید آمریکا را بر عهده داشتاند، طی روزهای گذشته به ویروس کرونا آلوده شده اند و احتمال می رود تعداد افراد تست مثبت در روزهای آتی افزایش یابد.

همچنین 36 نیروی پلیس مسئول حفاظت از کنگره و 2 تن از نمایندگان زن کنگره نیز در روز حمله 6 ژانویه آشوبگران حامی ترامپ به ساختمان کنگره به ویروس آلوده شده اند.

این نمایندگان به دلیل مجبور شدن به ماندن طولانی مدت در کنار یکدیگر در محیط سربسته به خاطر فرار از دست حامیان ترامپ، به ویروس آلوده شده اند.

طی 2 هفته گذشته قریب به 25 هزار نیروی گارد ملی آمریکا از ایالت های مختلف این کشور به منظور تامین امنیت پایتخت ایالات متحده آمریکا به شهر واشنگتن دی سی گسیل شده اند و قرار است همچنان دستکم نیمی از آنها تا 2 ماه دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی کرونا بین سربازان اعزامی گارد ملی به پایتخت آمریکا

سونامی کرونا بین سربازان اعزامی گارد ملی به پایتخت آمریکا