مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-24اقتصادي

امکانات مشگین شهر در حوزه مدیریت بحران جوابگو نیست


امکانات و تجهیزات مشگین شهر در حوزه مدیریت بحران و پیشگیری از بلایای طبیعی جوابگو نیست.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: امکانات و تجهیزات مشگین شهر در حوزه مدیریت بحران و پیشگیری از بلایای طبیعی جوابگو نیست.

اکبر صمدی در جلسه شورای اداری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: به رغم تلاش مجموعه راهداری، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه در اجرای طرح های زمستانی اما امکانات و تجهیزات این حوزه جوابگو نبوده و ضرورت دارد افزایش خرید این تجهیزات را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با گذشت دو روز از بارش سنگین برف در این شهرستان همچنان راه 16 روستای مشگین شهر بازگشایی نشده که بهتر است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در این زمینه تدبیری اندیشیده و با تلاش مضاعف راهداران، بازگشایی مسیرهای روستایی انجام شود.

فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: 320 روستا در شهرستان مشگین شهر قرار دارند که ما در فصول مختلف به این روستانشینان ارائه خدمات می کنیم و در بارش برف اخیر راه 150 روستا مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی راهداران، 90 درصد بازگشایی این مسیرها انجام شده است.

صمدی افزود: قطعا افزایش تجهیزات و امکانات می تواند به توان نیروی انسانی در حل بحران ها و کاهش بلایای طبیعی کمک کند که با رایزنی مسئولان استانی و کشوری امیدواریم این تجهیزات و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات مشگین شهر در حوزه مدیریت بحران جوابگو نیست

امکانات مشگین شهر در حوزه مدیریت بحران جوابگو نیست