مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-24اقتصادي

ارتقای معیشت خانوار با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اجرای طرح ملی مشاغل خانگی سبب ارتقای معیشت خانوار به خصوص خانوارهای روستایی می شود.

- ایسنا/زنجان مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اجرای طرح ملی مشاغل خانگی سبب ارتقای معیشت خانوار به خصوص خانوارهای روستایی می شود.

فرشاد پیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) و جهاددانشگاهی استان در زمینه اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح که اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کارفرمای آن است، تفاهم نامه ای بین جهاددانشگاهی زنجان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان منعقد شده است.

وی با بیان اینکه این قرارگاه در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، آموزشی، سلامت و .

در روستاهای استان فعالیت می کند، افزود: بر اساس این تفاهم نامه، شناسایی و آموزش 1800 نفر پیش بینی شده که قرارگاه پیشرفت و آبادانی در 89 روستای هدف فعالیت خود، افرادی را که شرایط حضور در این طرح را دارند، شناسایی می کند.

این مسئول ادامه داد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان با حضور در روستاها برای ثبت نام متقاضیان در رسته هایی که مزیت استان بود برای به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای معیشت خانوار با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی

ارتقای معیشت خانوار با اجرای طرح ملی مشاغل خانگی