مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-24سياسي

لزوم ارائه اطلاعات عملکرد احکام و جداول بودجه شهرداری به شهروندان


رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به ارائه اطلاعات عملکرد احکام و جداول بودجه به شهروندان در چارچوب بند 3 تبصره 42 بودجه سال 1399 شهرداری تاکید کرد.

- رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به ارائه اطلاعات عملکرد احکام و جداول بودجه به شهروندان در چارچوب بند 3 تبصره 42 بودجه سال 1399 شهرداری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی، در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران گفت: بودجه به عنوان سند مدیریت مالی و عملکردی یکساله مدیریت شهری، مهم ترین ابزار برای تعیین جهت گیری های خدمات اقدامات و فعالیت های شهرداری سازمانها، شرکتها و موسسات وابسته است که می بایست جامع ، واقعی ، دقیق ، انعطاف پذیر و متعادل تنظیم شود.

وی افزود: مهم ترین تامین کننده منابع مالی اداره شهر تهران و سایر شهرها در کشورمان شهروندان هستند، شهروندانی که چرخ مالیه شهری با پرداخت عوارض و بهای خدمات توسط آنها به گردش در می آید و باید در فرآیند تدوین بودجه و نظارت بر اجرای بودجه به نظرات و دیدگاه های آنان توجه کرد.

برای آنکه منابع مالی شهر در چارچوب نظرات و نیازهای شهروندان هزینه شود نه اینکه فقط بر اساس سلیقه مدیران، معماران و یا پیشنهادهای پیمانکاران هزینه شود، نیازمند مشارکت جدی شهروندان در فرایندهای بودجه ریزی هستیم تا بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه اطلاعات عملکرد احکام و جداول بودجه شهرداری به شهروندان

لزوم ارائه اطلاعات عملکرد احکام و جداول بودجه شهرداری به شهروندان