مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-24ورزشي

استقلال فوتبال برتر را تحریم کرد یا میثاقی را؟


در حالی که باشگاه استقلال گفت و گو با برنامه فوتبال برتر را برای اعضای هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان ممنوع کرده بود، اما روز گذشته خلاف این اتفاق در ورزشگاه آزادی رخ داد.

- جی پلاس، چرایی تحریم برنامه فوتبال برتر از سوی باشگاه استقلال و انتقادات تند هواداران این باشگاه از این برنامه ریشه در چند ماه قبل دارد؛ جایی که محمدحسین میثاقی با دعوت از اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال و روی خط آوردن احمد سعادتمند مدیرعامل سابق آبی ها مناظره تندی را برقرار کرد و برخی اسرار مدیریتی آبی ها نیز روی آنتن زنده تلویزیون فاش شد.

اما در قبال موضوعات جنجالی هیات مدیره پرسپولیس و اظهارات مهدی رسول پناه نیز این برنامه اقدام ویژه ای را در قالب مناظره انجام نداد تا هواداران استقلال انتقادات خود را ابراز کنند.

ورزش سه نوشت: انتقاداتی که باعث شد تا مدیران باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای هر گونه مصاحبه یا حضور در برنامه فوتبال برتر تا زمان اصلاح رویه مسئولان این برنامه و نگاه متوازن به دو تیم پرطرفدار پایتخت، را برای اعضای هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان ممنوع کرد.

اما در فاصله کمتر از 24 ساعت از صدور این بیانیه، پرویز مظلومی و حنیف عمران زاده پیش از شروع بازی استقلال و سایپا و در بدو ورود به ورزشگاه آزادی، با میکروفون برنامه فوتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال فوتبال برتر را تحریم کرد یا میثاقی را؟

استقلال فوتبال برتر را تحریم کرد یا میثاقی را؟