مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-24سياسي

مردم تاوان عملکرد سارقین را پس می دهند/قطع ارتباط تلفنی 17 روستای لوداب


به دلیل سرقت ترانس برق دکل مخابراتی همراه اول توسط افراد ناشناس نزدیک به هفت روز است که روستای گلال و 16 روستای اطراف این روستا که تحت پوشش این دکل مخابراتی بودند از نعمت آنتن دهی تلفن همراه محروم هستند.

- حسن صانعی زاده دهیار روستای آبچندار گلال اظهار کرد: در تاریخ 28 دی ماه ترانس برق دکل مخابراتی همراه اول روستای گلال به همراه پایه ترانس و کابل فشار قوی سه فاز توسط سارقین ناشناس به سرقت رفته است.

صانعی زاده افزود: روستای گلال و 16 روستاهای اطراف این روستا از توابع دهستان چین، بخش لوداب سیگنال آنتن دهی تلفن همراه خود را از این دکل مخابراتی دریافت می کردند.

که متاسفانه با سرقت ترانس آن توسط سارقین، ارتباط تلفنی در این ناحیه به کلی مختل شده و علی رغم گزارش به موقع این سرقت به مراجع مربوطه جهت پیگیری، اما قریب به یک هفته است.

که مردم این 16 روستا از آنتن دهی تلفن همراه محروم مانده اند، و هنوز هیچ اقدامی در جهت راه اندازی مجدد این دکل مخابراتی صورت نگرفته است.

دهیار آبچندار سفلی گلال بیان کرد: با توجه به  وضعیت نامناسب ارتباطی و برف گیر بودن راه های این روستاها تنها راه ارتباط آنها در شرایط بحرانی ارتباط تلفنی است لذا از مسئولین تقاضا داریم مشکل این 16 روستا را در اولین فرصت برطرف سارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تاوان عملکرد سارقین را پس می دهند/قطع ارتباط تلفنی 17 روستای لوداب

مردم تاوان عملکرد سارقین را پس می دهند/قطع ارتباط تلفنی 17 روستای لوداب