مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-24اقتصادي

کمک 7 میلیاردی خیران مازندرانی برای تأمین جهیزیه نوعروسان مددجوی کمیته امداد


قائم مقام کمیته امداد مازندران از تهیه جهیزیه برای 588 نوعروس مددجوی این نهاد خبر داد و گفت: برای تهیه جهیزیه نوعروسان 7 میلیارد و 362میلیون تومان با کمک خیران هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، ابوالحسن رنجبر قائم مقام کمیته امداد مازندران طی گفت وگویی از تهیه جهیزیه برای 588 نوعروس مددجوی این نهاد خبر داد و اظهار کرد: برای تهیه جهیزیه نوعروسان 7 میلیارد و 362میلیون تومان با کمک خیران هزینه شده است.

وی به نقش موثر خیران در اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: اهدا جهیزیه به نوعروسان با مشارکت خیران و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) ، مراکز نیکوکاری و اداره کل کمیته امداد مازندران  در قالب رزمایش کمک مومنانه انجام شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران تصریح کرد: در این طرح انتخاب کالا از سوی خودِ خانواده های تحت حمایت برای نوعروسان با هدف کمک به ازدواج آسان و نوعروسان بوده است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی مازندان به منظور احیای سنت حسنه ازدواج و ترویج فرهنگ انفاق و تقویت روحیه مشارکت های مردمی در کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک، تسهیل در امر ازدواج جوانان و کمک به وضعیت معیشت آنان، کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 7 میلیاردی خیران مازندرانی برای تأمین جهیزیه نوعروسان مددجوی کمیته امداد

کمک 7 میلیاردی خیران مازندرانی برای تأمین جهیزیه نوعروسان مددجوی کمیته امداد