مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:302021-01-24اقتصادي

فعال سازی پروژه راه آهن بوشهر-شیراز از مهمترین مطالبات مردم استان بوشهر


با وجود همجواری با دریا و مزیت حمل و نقل دریایی، کمبودها و مشکلات زیرساختی بندری موجب شده تا فعالیت های عمده بخش بازرگانی خارجی محدود به واردات ته لنجی باشد و بخش قابل توجهی از اشتغال و معیشت اهالی بومی شهرستان های دیلم گناوه .

- ایسنا/بوشهر نماینده بوشهر با بیان اینکه فعال سازی پروژه راه آهن بوشهر- شیراز را یکی از مهمترین مطالبات مردم استان بوشهر است، عنوان کرد: وعده عملیاتی شدن این پروژه بارها مورد تأکید ریاست محترم جمهور قرار گرفته و اتصال این پروژه به شبکه ریلی سراسری از جنوب به شمال باعث تسهیل حمل و نقل کالاهای صادراتی و وارداتی و افزایش ظرفیت ترانزیتی کشور خواهد شد.

عبدالکریم جمیری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دیدار خود با دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه کشور گفت: در این دیدار در خصوص تکمیل اسکله ها و بنادر صیادی استان، تأسیس منطقه ویژه اقتصادی شمال استان، پرداخت تسهیلات بلاعوض به آسیب دیدگان بازارچه ساحلی دیلم، تکمیل پروژه راه آهن بوشهر شهر و تکمیل فاضلاب شهرهای بوشهر، عالیشهر و چغادک بحث و گفت و گو شد.

وی با بیان اینکه استان بوشهر 42 درصد کل صادرات کشور را بر عهده دارد اذعان کرد: با توجه به سرمایه گذاری های رو به رشد برای توسعه صنعت پتروشیمی در مناطق پارس جنوبی و شمالی و افزایش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی پروژه راه آهن بوشهر-شیراز از مهمترین مطالبات مردم استان بوشهر

فعال سازی پروژه راه آهن بوشهر-شیراز از مهمترین مطالبات مردم استان بوشهر