مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-24فناوري

الگوریتم های فیس بوک، توییتر و گوگل کاربران را افراطی تر می کند


تعدادی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا می گویند الگوریتم های مورد استفاده در شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر و یوتیوب (متعلق به گوگل) کاربران را رادیکال تر و تندخوتر می کند.

- تعدادی از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا می گویند الگوریتم های مورد استفاده در شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر و یوتیوب (متعلق به گوگل) کاربران را رادیکال تر و تندخوتر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی نت، این نمایندگان با ارسال نامه ای خطاب به مدیران عامل شرکت های مذکور به آنها هشدار داده اند که الگوریتم های تنظیم کننده محتوای نمایش داده شده برای هر کاربر در همه این شبکه های اجتماعی به گونه ای تنظیم شده اند که مردم را به سمت افراط گرایی سیاسی سوق می دهند.

در نامه یادشده که توسط نمایندگان دموکرات کالیفرنیا و نیوجرسی نوشته شده آمده است: نحوه مدیریت محتوا در پلتفرم های فیس بوک، توییتر و یوتیوب مشکل بزرگی است و آنچه که در جریان حمله اوباش به کنگره در ششم ژانویه رخ داده، حاصل این مشکل است.

در ادامه این نامه تصریح شده است: الگوریتم های فیس بوک، توییتر و یوتیوب محتوای موید تعصبات سیاسی هر کاربر و به خصوص محتوایی که ریشه در خشم و هیجان و ترس دارد را برای وی نمایش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوریتم های فیس بوک، توییتر و گوگل کاربران را افراطی تر می کند

الگوریتم های فیس بوک، توییتر و گوگل کاربران را افراطی تر می کند