مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-24پزشكي

ارجاع بیش از 16 هزار نفر به پزشک در طرح شهید سلیمانی


معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به غربالگری بیش از 66 هزار خانوار گیلانی، گفت: بیش از 16 هزار نفر در قالب طرح شهید سلیمانی به پزشک ارجاع شدند.

- مسعود نوروزی گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت پیشرفت طرح غربالگری خانه محور شهید سلیمانی در گیلان، اظهار کرد: این طرح در مرحله نخست پیشرفت بیش از 88 درصد در استان گیلان دارد.

وی با اشاره به شمار خانوار غربالگری شده در این طرح، افزود: خوشبختانه با مشارکت بسیجیان و کادر بهداشت در سراسر استان 66 هزار و 103 خانوار تاکنون مورد غربالگری قرار گرفته اند.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه شمار بالای از جمعیت استان گیلان غربالگری شده اند، گفت: خوشبختانه تیم های عملیاتی در طرح شهید سلیمانی توانسته اند دو میلیون و 630 هزار و 156 نفر را از ابتدای شروع این طرح تاکنون غربالگری کنند.

نوروزی با بیان اینکه تاکنون 16 هزار و 605 نفر در طرح غربالگری به پزشک ارجاع شده اند، خاطرنشان کرد: از بین این افراد که به پزشک ارجاع شده اند سه هزار و156 تست مثبت و تحت مراقبت و قرنطینه قرار گرفته اند.

وی با تقدیر از فعالان و مشارکت کنندگان در اجرای طرح غربالگری سپهبد شهید سلیمانی، گفت: خوشبختانه در اکثر شهرستان های استان این طرح بالای 95 درصد پیشرفت داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع بیش از 16 هزار نفر به پزشک در طرح شهید سلیمانی

ارجاع بیش از 16 هزار نفر به پزشک در طرح شهید سلیمانی