مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:102021-01-24اقتصادي

از کمبود روغن در بازار ایلام تا افزایش تقاضای کاذب برای خرید


در روزهای گذشته کمبود و گرانی روغن به یکی از دغدغه های مهم در بازار خوراکی تبدیل شده؛ بررسی و مشاهدات میدانی نشان می دهد که مشکلات کمبود روغن، در ماه های گذشته که هر از چندگاهی شاهد بروز آن بوده ایم، به صورت مقطعی برطرف شده است.

اما متأسفانه ماه هاست که کمبود برخی از انواع روغن در بازار مشهود است و می توان گفت که بازار روغن یکی از بازارهای پرنوسان طی ماه های گذشته بوده و دو ضلع مصرف کننده و تولیدکننده با چالش های بسیاری مواجه شده اند و از طرف دیگر نیز بر اساس گفته ی مسوولان واردات مواد اولیه تهیه و تولید روغن هم با کندی روبه رو است.

کمبود و گرانی روغن در استان نعیمه پناهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: کمبود و گرانی روغن به یکی از دغدغه های مهم در بازار تبدیل شده و همین امر موجب شده برای تهیه روغن به خصوص روغن جامد با مشکل جدی مواجه باشیم.

وی افزود: بعضی از فروشندگان و مغازه داران علاوه بر این که روغن ها را با قیمت بالاتری از قیمت واقعی خود به فروش می رسانند بلکه این کالاها را در انبارهای خود احتکار می کنند و مانع از رسیدن روغن مورد نیاز به دست مردم می شوند.

این شهروند ایلامی ادامه داد: خیلی از مردم این روزها برای تامین روغن خوراکی مورد نیاز خود تلاش می کنند تا بتوانند در حد نیاز آن را خریداری کنند اما هر چه به فروشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کمبود روغن در بازار ایلام تا افزایش تقاضای کاذب برای خرید

از کمبود روغن در بازار ایلام تا افزایش تقاضای کاذب برای خرید