مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:552021-01-24بين الملل

مرگ یک کالیفرنیایی ساعاتی بعد از دریافت واکسن آمریکایی


اداره کلانتری شهرستان «پلاسر» در کالیفرنیا بدون ارائه جزییات، اعلام کرد یکی از ساکنان این ایالت ساعاتی بعد از دریافت یکی از واکسن های آمریکایی کرونا جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های آمریکایی، یکی از ساکنان کالیفرنیا تنها ساعاتی بعد از دریافت واکسن نیویورک پست ، آزمایش کرونای این فرد در ماه دسامبر مثبت شده بود و تنها ساعاتی قبل از مرگش در 21 ژانویه، واکسن دریافت کرده بود.

در این گزارش گفته نشده که وی کدام یک از دو واکسن آمریکایی که به طور گستره در این کشور در حال تزریق است را استفاده کرده بود.

کلانتری پلاسر افزود: چند آژانس محلی، ایالتی و فدرال به طور فعال در حال بررسی این مورد هستند؛ هر گزارشی درباره علت مرگ عجولانه است تا زمانی که نتیجه تحقیقات روشن شود.

با خانواده فرد متوفی ابراز همدردی می کنیم.

  قرار است روز دوشنبه برای روشن شدن علت مرگ کالبدشکافی انجام شود.

اخیراً گزارشی منتشر شد مبنی بر آنکه آمار و ارقامی که از میزان تلفات ناشی از ویروس کرونا در آمریکا ارائه شده، نشان می دهد که در هر دقیقه، سه آمریکایی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می دهد و حتی با وجود ارائه واکسن کرونا برای آمریکایی ها، افزایش میزان مبتلایان به کرونا موجب پر شدن بیمارستان ها و کلینیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک کالیفرنیایی ساعاتی بعد از دریافت واکسن آمریکایی

مرگ یک کالیفرنیایی ساعاتی بعد از دریافت واکسن آمریکایی