مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:502021-01-24سياسي

احمد توکلی: مخالف پیوستن به FATF هستم/ روایتی از جلسه با ظریف


احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می گوید: اگر برای من ثابت شود پذیرش FATF گشایشی از درد مردم ایجاد می کند یقیناً نظرم تغییر می کند.

اگر گشایشی ایجاد نکند نظرم منفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: در حالی که چندی پیش با درخواست رییس جمهور و دستور رهبر انقلاب، تصمیم گیری درباره دو لایحه باقی مانده از لوایح چهارگانه FATF مجددا به جریان افتاد اما بسیاری از اصولگرایان مخالف پیوستن به FATF هستند و این بار قاطع تر از قبل، بر این باورند که این لوایح رد می شود تا جایی که چندی پیش، آیت الله موحدی کرمانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرده بود: مطمئن هستم اگر این لوایح بار دیگر در مجمع تشخیص مطرح شود با مخالفت اعضای مجمع روبرو خواهد شد.

احمد توکلی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام که از مخالفان پیوستن ایران به FATF است به خبرآنلاین می گوید: حدس بنده این است که FATF در مجمع رأی نمی آورد چراکه برای تصویب به دو سوم آراء نیاز دارد.

او پای تجربه عدم اعتماد به آمریکایی ها را به میان می آورد و بر این باور است که این پیوستن، وضعیت ما را بدتر می کند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بیان اما و اگرهای پیوستن به این کنوانیسیون، تاکید دارد که اگر تصویب FATF باعث رفع تحریم ها شود، برای رأی آوردن آن تبلیغ هم می کنم! مشروح مصاحبه با احمد توکلی، سیاستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد توکلی: مخالف پیوستن به FATF هستم/ روایتی از جلسه با ظریف

احمد توکلی: مخالف پیوستن به FATF هستم/ روایتی از جلسه با ظریف