مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:452021-01-24سياسي

نتیجه عادی انگاری ها را دو هفته بعد خواهیم دید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ضمن ابراز نگرانی از بروز موچ چهارم کرونا از اواسط بهمن ماه در کشور، - معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ضمن ابراز نگرانی از بروز موچ چهارم کرونا از اواسط بهمن ماه در کشور، گفت: اینکه مردم فکر کنند که میزان بیماری بسیار کم شده و بیماری عملا از بین رفته، تصوری واقعا خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ضمن ابراز نگرانی از بروز موچ چهارم کرونا از اواسط بهمن ماه در کشور، گفت: اینکه مردم فکر کنند که میزان بیماری بسیار کم شده و بیماری عملا از بین رفته، تصوری واقعا خطرناک است.

دکتر نادر توکلی، باره وضعیت بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان تهران، گفت: در چند روز اخیر با توجه به اینکه محدودیت ها برداشته شده است، طبیعتا به نظر می رسد که این موضوع ممکن است افزایش موارد ابتلا و مراجعه را ایجاد کند.

معمولا افزایش بار مراجعه و بیماری دو هفته بعد از انجام رفتارهای پرخطر ایجاد می شود.

فاکتورهای نگران کننده برای بروز موج چهارم کرونا وی با بیان اینکه افزایش آماری را در قسمت سرپایی شاهد بوده ایم و برخی بیمارستان ها در بخش سرپایی افزایش مراجعه داشته اند، افزود: دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه عادی انگاری ها را دو هفته بعد خواهیم دید

نتیجه عادی انگاری ها را دو هفته بعد خواهیم دید