مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:252021-01-24سياسي

لزوم اجرایی شدن سند اطلاع رسانی استان همدان


مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان گفت: سند اطلاع رسانی استان طبق اعلام استاندار همدان برای تمامی دستگاه های اجرایی دولتی لازم الاجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا خوش گفتار در نشست مشترک مجمع عمومی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که با حضور مدیرعامل و رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: سند اطلاع رسانی استان باید به عنوان سند بالادستی تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها مورد توجه قرار بگیرد.

وی گفت: مباحثی همچون مطالبات نشریات از ادارات، اشتراک سالیانه، دعوت خبرنگاران در برنامه و نشست های خبری ادارات و تسهیل در ارتباط گیری رسانه ها با مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها از مسائل همیشگی مجموعه ی رسانه ها است که انتظار داریم با تعامل بیش از پیش و ارائه راهکارهای مناسب این موارد حل و فصل شود.

رسانه و روابط عمومی، دو بال پیشرفت و توسعه استان هستند رییس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان همدان نیز در این نشست گفت: پتانسیل و ظرفیت ویژه رسانه ها می تواند بازوی توانمند مجموعه روابط عمومی ها باشد و این دو در کنار یکدیگر، می توانند بال های موفقیت، پیشرفت و توسعه استان باشند.

اشکان یوسفی در جمع مدیران روابط عمومی های استان تأکید کرد: رسانه ها در یک سال گذشته تحت فشار اقتصادی زیادی بوده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرایی شدن سند اطلاع رسانی استان همدان

لزوم اجرایی شدن سند اطلاع رسانی استان همدان