مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-24بين الملل

سرنوشت سیاسی نتانیاهو در گرو چهارمین کارزار انتخاباتی


خروج مهم ترین متحد نتانیاهو از کاخ سفید در آستانه انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در اسراییل ضربه سختی برای وی بود، این در حالی است که سرنوشت سیاسی او نیز به واسطه اختلافات شدید حزبی و نیز اتهام فساد مالی در معرض خطر قرار گرفته است.

- "خروج مهم ترین متحد نتانیاهو از کاخ سفید در آستانه انتخابات سرنوشت ساز پارلمانی در اسراییل ضربه سختی برای وی بود، این در حالی است که سرنوشت سیاسی او نیز به واسطه اختلافات شدید حزبی و نیز اتهام فساد مالی در معرض خطر قرار گرفته است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پایان دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، بزرگترین حامی بنیامین نتانیاهو، رژیم صهیونیستی و خروج وی از کاخ سفید، میدل ایست نیوز در گزارشی در این باره نوشت: سقوط دولت ائتلافی اسراییل به دلیل اختلاف بر سر بودجه و انحلال پارلمان سبب شده تا با توجه به اختلافات درون حزبی در لیکود و نیز جلسات پیش روی محاکمه نخست وزیر به اتهام فساد مالی، انتخابات پیش رو در ماه مارس از دید برخی تحلیل گران واپسین حضور نتانیاهو در عرصه سیاسی تلقی شود.

بدین ترتیب نتانیاهو در حالی باید خود را برای چهارمین کارزار انتخاباتی طی دو سال گذشته آماده کند که اختلافات بر سر عملکرد وی در میان اعضای حزب لیکود به شکلی بی سابقه افزایش یافته و وی برای اجرای طرح های جاه طلبانه از جمله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت سیاسی نتانیاهو در گرو چهارمین کارزار انتخاباتی

سرنوشت سیاسی نتانیاهو در گرو چهارمین کارزار انتخاباتی