مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:202021-01-24سياسي

33 زوج در آستانه جدایی خراسان شمالی به زندگی خود بازگشتند


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح «دوباره زندگی» خبر داد و گفت: طی امسال با کمک این طرح 33 خانواده ای که در آستانه جدایی بودند زندگی مشترک خود را دوباره آغاز کردند.

- بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اجرای طرح دوباره زندگی خبر داد و گفت: طی امسال با کمک این طرح 33 خانواده ای که در آستانه جدایی بودند زندگی مشترک خود را دوباره آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی مجید الهی راد از اجرای طرح دوباره زندگی باهدف پیشگیری از طلاق و متارکه خانواده های در آستانه جدایی و سازش بین زوجین خبر داد و اظهار کرد: طی امسال با کمک این طرح 33 خانواده ای که در آستانه جدایی و متارکه و یا طلاق بودند زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی بابیان اینکه از این تعداد، 13 زن سرپرست خانوار استان به همسران سابق خود رجوع کردند گفت: علاوه بر این با اجرای این طرح برای 20 زن سرپرست خانوار نیز امکان ازدواج مجدد فراهم شده است.

وی افزود: کمیته امداد خراسان شمالی در تلاش است با شناسایی خانواده های در معرض آسیب و بررسی علل ناسازگاری بین زوجین تعارض بین آنان را حل کند چراکه این راهبرد می تواند نقش بسزایی در توانمندسازی خانواده ها و تأثیر مطلوبی در پیشگیری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 زوج در آستانه جدایی خراسان شمالی به زندگی خود بازگشتند

33 زوج در آستانه جدایی خراسان شمالی به زندگی خود بازگشتند