مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:102021-01-24سياسي

آفتاب یزد: اصلاح طلبان در دولت روحانی کاسبی کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله ای نوشت: محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور طی 8 سال گذشته سخن غیردقیق زیاد گفته، - روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد می گوید؛ حق با رییس دفتر رییس جمهور است که گفته اصلاح طلبان باید ممنون روحانی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله ای نوشت: محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور طی 8 سال گذشته سخن غیردقیق زیاد گفته، اما بخشی از سخنان وی که در واکنش به اظهارات صادق خرازی بود تقریبا درست است.

نیازی به پرداختن به سخنان خرازی نیست؛ به هرحال بخش اعظم جریان اصلاحات با توجه به کارنامه پر غلط دولت حسن روحانی تلاش دارند به جامعه القاء نمایند ارتباطی با دولت او ندارند.

جامعه، اصلاح طلبان را باعث و بانی روی کار آمدن حسن روحانی می دانند و در عالم واقع نیز چنین است.

گردانندگان ستاد های انتخاباتی روحانی در سال های 92 و 96 چه کسانی بودند و کدام فعالین رسانه ای بازوی پروپاگاندای این ستاد ها بودند؟ اصلاح طلبان در این دولت نقش پررنگی داشتند و دارند.

غیرممکن است این جریان بتواند دولت روحانی را سه طلاقه کرده و به کناری نهد؟! به هر حال یک بخش از سخنان محمود واعظی قابل اعتنا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب یزد: اصلاح طلبان در دولت روحانی کاسبی کرده اند

آفتاب یزد: اصلاح طلبان در دولت روحانی کاسبی کرده اند