مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:052021-01-24سياسي

نمکی از مردم قم عذرخواهی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در اظهار نظری شهروندان قمی را متهم کرد که هیچ پروتکلی در قم رعایت نمی شود این اظهار نظر در حالی از زبان وی منتشر شده که قم نخستین استانی است که به لحاظ .

- با افزایش اعتراضات مردم و مسئولان قم نسبت به اظهارات نادرست معاون وزیر بهداشت در مورد قم، وزیر بهداشت از مردم این شهر عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، چندی پیش معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در اظهار نظری شهروندان قمی را متهم کرد که هیچ پروتکلی در قم رعایت نمی شود این اظهار نظر در حالی از زبان وی منتشر شده که قم نخستین استانی است که به لحاظ کرونایی از وضعیت زرد وارد وضعیت آبی شده است.

آمار دانشگاه علوم پزشکی قم و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم نشان می دهد قم در رتبه 31 کشوری در تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان هاست.

این اظهار نظر با واکنش های گسترده ای از طرف مردم قم، ائمه جمعه، استاندار قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران استانی همراه بود.

با افزایش انتقاد ها از سخنگوی ستاد ملی کرونا، پنجشنبه گذشته وزیر بهداشت در سخنانی از مردم قم عذرخواهی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمکی از مردم قم عذرخواهی کرد

نمکی از مردم قم عذرخواهی کرد