مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:052021-01-24پزشكي

آشنایی با گیاه ضدویروسی زوفا


یک کارشناس بخش کشاورزی، با بیان این که زوفا یک گیاه با خاصیت درمانی و ضدویروس و ضدباکتری است، گفت: این درمان سبز به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و در درمان و صاف شدن قفسه سینه و از بین رفتن عفونت های ریه کارایی داشته و این عفونت ها و ترشحات مضر را به بیرون بدن منتقل می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک کارشناس بخش کشاورزی، با بیان این که زوفا یک گیاه با خاصیت درمانی و ضدویروس و ضدباکتری است، گفت: این درمان سبز به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و در درمان و صاف شدن قفسه سینه و از بین رفتن عفونت های ریه کارایی داشته و این عفونت ها و ترشحات مضر را به بیرون بدن منتقل می کند.

دکتر محسن پورسلطان هوجقان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تنوع بالای آب و هوایی کشور، گفت: این تنوع آب و هوایی باعث شده تا به مرور زمان گیاهان مختلفی تحت شرایط آب و هوایی مختلف در کشور به وجود آیند.

در واقع گیاهان بسیاری را می توان یافت که خاستگاه پیدایش آن ها، ایران است.

وی با بیان این که تاکنون بیش از 8000 نوع گیاه مختلف در کشور شناسایی شده است، اظهار کرد: با وجود این ظرفیت بالای گیاهی کشور، ما آنچنان که باید از این گیاهان باارزش استفاده نکردیم، در حالی که تجربه تاریخی بشر نشان می دهد که هر موقعی که مشکلی برای بشر ایجاد شده و انسان از حل آن عاجز بوده، با پناه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با گیاه ضدویروسی زوفا

آشنایی با گیاه ضدویروسی زوفا