مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 05:002021-01-24سياسي

مشکلات گل های آپارتمانی با حس مسئولیت پذیری حل شدنی است


مسئول فضای سبز منطقه یک شهرداری اردبیل گفت: گل های آپارتمانی نیاز به مراقبت و توجه چندان زیادی ندارند فقط حس مسئولیت پذیری و تیمار لازم این گل ها مشکلات را حل می کند و به زبان ساده تر باید با گل ها مهربان بوده و مادرانه به آنها رسیدگی کرد.

- ایسنا/اردبیل مسئول فضای سبز منطقه یک شهرداری اردبیل گفت: گل های آپارتمانی نیاز به مراقبت و توجه چندان زیادی ندارند فقط حس مسئولیت پذیری و تیمار لازم این گل ها مشکلات را حل می کند و به زبان ساده تر باید با گل ها مهربان بوده و مادرانه به آنها رسیدگی کرد.

غلامرضا رحیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به افرادی که زمان کمتری برای رسیدگی به گل های آپارتمانی دارند، پیشنهاد می شود نسبت به نگهداری گیاهان کم توقع مانند کاکتوس اقدام کنند ولی آنهایی که فرصت، علاقه و احساس مسئولیت بیشتری دارند از گونه های پرتوقع تری مانند سانسوریا، دیفن باخیا، نخل زینتی، یوکا، ماگنولما، کاج مطبق و حسن یوسف بهره ببرند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چگونه می توان مشکلات به وجود آمده برای گل های آپارتمانی را مرتفع کرد، ادامه داد: بهترین راه برای حل مشکلات به وجود آمده در نگهداری گل های آپارتمانی، انتخاب آگاهانه نوع گل موردنظر و تأمین نیازهای اساسی آن است که باید مطابق دانش باغبانی و تجربه فنی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات گل های آپارتمانی با حس مسئولیت پذیری حل شدنی است

مشکلات گل های آپارتمانی با حس مسئولیت پذیری حل شدنی است