مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:402021-01-24سياسي

جهت رفع موانع تولید در استان های کمتر برخوردار با جدیت گام برداشته شود


دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: فضای تعامل و همکاری در کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید حکم فرماست و در استان های کمتر برخوردار باید با جدیت بیشتری در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید گام برداشته شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: فضای تعامل و همکاری در کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید حکم فرماست و در استان های کمتر برخوردار باید با جدیت بیشتری در زمینه تسهیل و رفع موانع تولید گام برداشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا میثم زالی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان افزود: در صورتی که مشکلات در استان قابل رفع نباشد ستاد تسهیل کشور آمادگی بررسی فوری و جدی مشکلات را دارد.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور افزود: اگر نگاه هر یک از دستگاه ها بویژه بانک ها به عدم تکمیل و یا راه اندازی واحدهای تولیدی باشد قطعا شرایط سرمایه گذاری در کشور دشوار و البته در این زمینه با دستگاه هایی که همکاری نمی کنند نیز برخورد قانونی انجام خواهد شد.

در سفر یک روزه دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور به سیستان و بلوچستان وی پس از دیدار با دادستان عمومی زاهدان از طرح های کاشی هامون، تایر خودرو، مینی پالایشگاه و زیرساخت های تولید در شهرک صنعتی رامشار، شرکت صنایع سیمان سیستان، طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت رفع موانع تولید در استان های کمتر برخوردار با جدیت گام برداشته شود

جهت رفع موانع تولید در استان های کمتر برخوردار با جدیت گام برداشته شود