مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-24اقتصادي

خسارت 50 میلیارد تومانی زلزله 5.5 ریشتری به غرب هرمزگان


استاندار هرمزگان از ارائه گزارش میزان خسارت سرمازدگی محصولات کشاورزی و زلزله اخیر غرب هرمزگان جهت تصویب اعتبارات جبران خسارت به سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان از ارائه گزارش میزان خسارت سرمازدگی محصولات کشاورزی و زلزله اخیر غرب هرمزگان جهت تصویب اعتبارات جبران خسارت به سازمان مدیریت بحران کشور خبر داد.

فریدون همتی شب گذشته(چهارم بهمن ماه) در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان با بیان اینکه اعتبارات بخشی از مصوبات سفر معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرستان های جاسک و بشاگرد در شرق هرمزگان تخصیص و ابلاغ شد، عنوان کرد: برای اجرای دیگر مصوبات این سفر از جمله تفاهم نامه احداث سه هزار واحد مسکونی برای اقشار محروم در روستاهای هرمزگان، پیگیری ها در حال انجام است تا این واحدها تا خرداد ماه سال آینده ساخته شود.

وی ادامه داد: در این راستا کمیته ای تشکیل خواهد شد و طبق سهمیه روستاهای هر شهرستان، سریعاً زمین مورد نیاز تأمین و مجری ساخت مشخص می شود.

استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به خسارت های ناشی از سیل سال گذشته در هرمزگان، افزود: سیل سال گذشته خسارت هایی را به زیرساخت ها در شرق و غرب استان از جمله به جاده های اصلی، شبکه آب و برق و منازل مردم وارد کرد که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 50 میلیارد تومانی زلزله 5.5 ریشتری به غرب هرمزگان

خسارت 50 میلیارد تومانی زلزله 5.5 ریشتری به غرب هرمزگان