مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:302021-01-24اقتصادي

آنفلوانزا را در خراسان جنوبی به عنوان بحران و حادثه قهری ببینید


شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، تعداد قابل توجهی از واحدهای مرغداری استان را درگیر کرده و خسارت های زیادی به همراه داشته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، تعداد قابل توجهی از واحدهای مرغداری استان را درگیر کرده و خسارت های زیادی به همراه داشته است.

حمید ملانوری، شامگاه شنبه 4 بهمن در دیدار معاونان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به همراه جمعی از مدیران دستگاه های تابعه این وزارتخانه به خراسان جنوبی سفر کرده اند، با اشاره به مکاتباتی که در این زمینه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته است، اظهار کرد: تعداد زیادی از کارگران به واسطه این بحران بیکار شده اند و تا زمان پاکسازی واحدها، بازگشت آنان به کار مقدور نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی گفت: طی مکاتباتی با وزارتخانه خواستیم که آنفلوانزا در استان را به عنوان بحران و حادثه قهری ببینند و در همین راستا به کارگران این مجموعه ها توجه ویژه شود.

استاندار، خراسان جنوبی را استانی سرشار از ذخایر فراوان با موقعیت های زیاد برای کار و تلاش نام برد و گفت: بنا به دلایلی، زمینه های بهره مندی از این ذخایر فراهم نشده در حالی که اگر این اتفاق می افتاد، جمعی از جوانان جویای کار را نداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوانزا را در خراسان جنوبی به عنوان بحران و حادثه قهری ببینید

آنفلوانزا را در خراسان جنوبی به عنوان بحران و حادثه قهری ببینید