مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:252021-01-24سياسي

تشدید برخورد با گرانفروشان/ مردم تخلفات را گزارش دهند


معاون بازرسی سازمان صمت گیلان با اشاره به تشدید برخورد با متخلفان و گرانفروشان، گفت: مردم تخلفات اصناف را به سامانه 124 گزارش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی نقدی شامگاه شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به انجام تخفیف های صوری در فروشگاه های زنجیره ای، اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر اصناف و به ویژه فروشگاه ها با همکاری فرمانداری و با مشارکت بهداشت، نیروی انتظامی، اداره نظارت بر اماکن، سپاه، تعزیرات و اتاق اصناف چند شهر از استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه رصد و بازرسی وضعیت فروشگاه های زنجیره ای در اولویت قرار دارد، افزود: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال بازرسی ها از اصناف و برخورد با متخلفان و گرانفروشان و همچنین محتکران تشدید می شود.

نقدی با تاکید بر اینکه مردم تخلفات اصناف و فروشگاه ها را به سامانه 124 سازمان صمت و 135 تعزیرات حکومتی گزارش کنند، ادامه داد: یکی از مشکلات حال حاضر در فروشگاه ها، فروش اجباری اقلام در کنار کالاهای دیگر به مشتریان است که برابر بند 8 قانون این کار تخلف محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مردم پس از گزارش تخلفات پیگیر آن نیز باشند، گفت: در ماه گذشته کالاهای مکشوفه احتکار شده بارها با حکم قاضی در بین مردم توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با گرانفروشان/ مردم تخلفات را گزارش دهند

تشدید برخورد با گرانفروشان/ مردم تخلفات را گزارش دهند