مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:252021-01-24سياسي

طرح ملی «طواف» در گلستان برگزار می شود


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طرح ملی «طواف» به منظور احصاء و دریافت طرح های پیشنهادی در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی در گلستان اجرا می شود.

- گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: طرح ملی طواف به منظور احصاء و دریافت طرح های پیشنهادی در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی در گلستان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا دیلمی شامگاه شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: طرح ملی طواف به منظور احصاء و دریافت طرح های پیشنهادی در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی در گلستان اجرا می شود.

وی افزود: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب، پایش و شناسایی طرح های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی، از راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی است که با استفاده از ظرفیت تشکل های دینی و شبکه سازی مردمی و بهره گیری از تجارب و اندیشه شوراهای اندیشه ورز و نخبگان فرهنگی و تبلیغی انجام می شود.

طبق گفته دیلمی این رویداد ملی پنج محور محتوایی دارد که شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، طلاق، بیکاری و حاشیه نشینی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: همه طرح ها و اقدامات فرهنگی در سه قالب، منتخب برتر، مستعد حمایت و برگزیده آزاد، ارزیابی و سپس به کمیته ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ملی «طواف» در گلستان برگزار می شود

طرح ملی «طواف» در گلستان برگزار می شود