مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 04:102021-01-24سياسي

رسیدگی سریع به تخلفات عامل دلگرمی مردم و بازدارندگی از تخلفات است


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: تسریع در روند رسیدگی به تخلفات و رسانه ای کردن برخوردهای انجام شده با متخلفین از طرفی باعث دلگرمی مردم و از طرفی عامل مهمی در بازدارندگی از تخلف است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: تسریع در روند رسیدگی به تخلفات و رسانه ای کردن برخوردهای انجام شده با متخلفین از طرفی باعث دلگرمی مردم و از طرفی عامل مهمی در بازدارندگی از تخلف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا غلام رضا گنجی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان در دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این دیدار کار این مجموعه را سخت و حساس عنوان کرد و ضمن تاکید بر همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف برای موفقیت این مجموعه، گفت: متاسفانه برخی تخلفات صورت گرفته در عرصه های مختلف و همچنین روابط قومی و قبیله ای باعث عدم رسیدگی به کار مردم و بروز نارضایتی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی بیان کرد: وجود ارگان هایی برای رسیدگی به شکایات، مایه امیدواری مردم و نبود آن عامل گلایه مندی بیشتر خواهد بود.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن ابراز گلایه از عدم نقش آفرینی موثر دستگاه های متولی در حوزه بازرسی، به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی سریع به تخلفات عامل دلگرمی مردم و بازدارندگی از تخلفات است

رسیدگی سریع به تخلفات عامل دلگرمی مردم و بازدارندگی از تخلفات است