مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 22:052021-01-23پزشكي

آخرین آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از شناسایی و بستری شدن 12 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از شناسایی و بستری شدن 12 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

دکتر نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس در استان اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 15 هزار و 862 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 12 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید19 در شهرستان های تابعه این دانشگاه شناسایی و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به چهار هزار و351 نفر رسیده است رییس علوم پزشکی استان ادامه داد: علاوه بر این بیماران، 11 هزار و 511 بیمار مبتلا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در سمنان

آخرین آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در سمنان