مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 19:252021-01-23بين الملل

سفر برجامی قریب الوقوع رییس موساد به آمریکا


یک رسانه رژیم صهیونیستی خبر داد که رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در سفر به واشنگتن شرط و شروط این رژیم برای بازگشت آمریکا به توافق با ایران را اعلام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یوسی کوهن رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد قصد دارد رهسپار واشنگتن شود تا در دیدار با مقامات دولت جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا خواسته های تل آویو درباره هرگونه توافق با ایران را مطرح کند.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی با انتشار این گزارش، خبر داد که انتظار می رود کوهن ماه آینده به آمریکا سفر کند و اولین مقام ارشد این رژیم خواهد بود که با جو بایدن دیدار می کند.

همچنین انتظار می رود که وی با رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نیز دیدار داشته باشد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی نوشت که کوهن و تیم وی در این سفر، تمامی اطلاعاتی که تل آویو درباره برنامه هسته ای ایران بدست آورده را در اختیار دولت بایدن قرار خواهد داد.

این شبکه خبری رژیم صهیونیستی نوشت که کوهن خواهد گفت اگر آمریکا خواستار پیوستن مجدد به توافق هسته ای است، ایران باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کرده، تولید سانتریفیوژهای پیشرفته را نیز پایان بخشد، حمایت از گروه هایی که به زعم رژیم صهیونیستی تروریستی هستند به خصوص حزب الله لبنان را متوقف کرده، حضور نظامی خود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر برجامی قریب الوقوع رییس موساد به آمریکا

سفر برجامی قریب الوقوع رییس موساد به آمریکا