مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 19:102021-01-23اجتماعي

رشد 67 درصدی آمار ثبت نام دانش آموزان خراسان رضوی در المپیادهای علمی


رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش آموزان استان توانستند با کسب یک مدال طلا، سه نقره و سه برنز رتبه دوم کشور را به خود اختصاص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، هادی محمدپور با اشاره به اعلام لیست مدال آوران المپیاد کامپیوتر سال 1399 اظهار داشت: خوشبختانه دانش آموزان استان توانستند با کسب یک مدال طلا، سه نقره و سه برنز رتبه دوم کشور را به خود اختصاص دهند.

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به رشد 67 درصدی آمار ثبت نام دانش آموزان استان در المپیادهای علمی نسبت به سال تحصیلی گذشته گفت: در سال تحصیلی جاری 15 هزار و 203 دانش آموز استان در المپیادهای علمی ثبت نام نموده اند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله اول المپیادهای علمی در اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: این المپیادها در 12 رشته برگزار می شود و بیشترین آمار دانش آموزان شرکت کننده استان را دو رشته شیمی و زیست شناسی به خود اختصاص داده اند.

رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان افزود: نتایج المپیادهای علمی سال گذشته به طور کامل اعلام نشده است اما باتوجه به نتایج اعلام شده، تاکنون کیفیت مدال های دانش آموزان استان نسبت به سال گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 67 درصدی آمار ثبت نام دانش آموزان خراسان رضوی در المپیادهای علمی

رشد 67 درصدی آمار ثبت نام دانش آموزان خراسان رضوی در المپیادهای علمی