مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:502021-01-23اقتصادي

چندگانگی قیمت ارزاق در بازار نشان دهنده عدم انجام صحیح مسئولیت ها است


استاندار قزوین با اشاره به اهمیت مضاعف تنظیم بازار در شرایط فعلی جامعه گفت: چندگانگی قیمت ارزاق در بازار نشان دهنده عدم انجام صحیح مسئولیت ها است و چند نرخی بودن کالاها و قیمت های نامتعارف برای برخی از اجناس پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که عصر امروز در سالن جلسات سردار شهید سلیمانی استانداری برگزار شد اظهار کرد: مسئله تنظیم بازار، امروزه یکی از دغدغه های مهم دولت و یکی از مطالبات اصلی مردم است و باید به آن به صورت جد پرداخته شود.

وی افزود: ما امروزه نیازمند اقدامات عملی هستیم، یعنی باید با صنوف متخلف بر خورد شود و نظارت ها به شکل محسوس و مؤثر انجام گیرد، لذا این نظارت ها باید سیستماتیک باشد و منجر به اصلاح سازوکار گردد.

این مسئول عنوان کرد: مسئولین بازرسی و نظارتی باید وظیفه خود را در بازدید از انبارها و شرکت ها به صورت مستمر انجام دهند تا شاهده احتکار از سوی افراد سودجو در استان نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: اتحادیه ها و اصناف باید بر عملکرد زیر مجموعه های خود، به درستی نظارت کنند، چراکه نظارت بر انجام دقیق کارها کلید حل بسیاری از مشکلات اقتصادی در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندگانگی قیمت ارزاق در بازار نشان دهنده عدم انجام صحیح مسئولیت ها است

چندگانگی قیمت ارزاق در بازار نشان دهنده عدم انجام صحیح مسئولیت ها است