مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 17:202021-01-23سياسي

سیلی نماینده مجلس زیرگوش سرباز وظیفه پلیس راهور؛ قانون چه می گوید؟!


«.

این ماشین اومده، راننده ش بدون توجه به مجوز تردد خط ویژه به من گفته .

[فحش داده] و منم جوابش رو دادم و خود نماینده مجلس پیاده شده، یک چک زده زیر گوش من که هم شاهد داریم [به مردمی که جمع شده اند اشاره می کند و یکی از آن ها تایید می کند] و هم آن قسمت روی پل هوایی دوربین هست.

- البته نام نماینده مجلس در فیلم گفته نمی شود، اما پلاک خودروی وی به تصویر در آمده و گزارش های مختلفی هم منتشر شده که در آن ها از یک نماینده خاص نام برده شده است.

گزاره ای بهتر است بررسی آن را به مراجع قانونی، از جمله نیروی انتظامی و پلیس راهور واگذار کنیم که به این ماجرا واکنش نشان داده و ضمن اعلام حمایت کامل از مامور سیلی خورده، وعده پیگیری ماجرا را داده اند.

صرف نظر از این بعد ماجرا که احتمالا بعد ها در اخبار درباره اش خواهیم شنید، این غائله به شکل گیری یک سوال مهم دیگر هم گره خورده است؛ اینکه آیا خط ویژه عبور اتوبوس های شرکت واحد، مسیری برای عبور خودرو های نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان است و برای عبور از آن مجوز های ویژه صادر می شود؟ قانون راهنمایی و رانندگی در این باره چه می گوید؟ تامل در این خصوص به بند 49 ماده یک آیین نامه راهنمایی و رانندگی می رسد که به تعریف اصطلاحاتی که در این قانون استفاده شده اختصاص دارد و خط ویژه را این گونه تعریف می کند: مسیری است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی نماینده مجلس زیرگوش سرباز وظیفه پلیس راهور؛ قانون چه می گوید؟!

سیلی نماینده مجلس زیرگوش سرباز وظیفه پلیس راهور؛ قانون چه می گوید؟!