مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 15:402021-01-23پزشكي

فوتی های کرونا در خراسان رضوی 90 درصد کاهش یافت / مشهد رتبه 27 بروز کرونا در کشور


رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعداد فوتی ها نسبت به موج سوم کرونا 90 درصد کاهش داشته است، گفت: خراسان رضوی از نظر نرخ بروز کرونا رتبه بیست و هفتم کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین بحرینی ظهر امروز در نشست خبری ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی اظهار کرد: گزارش ها حاکی از آن است که برگزاری مراسم فاطمیه نسبت به آنچه انتظار داشتیم، خیلی خوب برگزار شده و مردم و هیئات مذهبی و روحانیون همکاری خوبی داشته اند البته برخی نارسایی ها و بی توجهی ها به صورت جزیی مشاهده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اظهار نگرانی درباره کمرنگ شدن رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا و بروز پیک چهارم این بیماری، گفت: در خراسان رضوی هنوز شیب بالای ابتلامتوقف نشده است و البته باید هفته آینده در این مورد اظهار نظر کرد.

وی عنوان کرد: در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی بر تقویت کمیته های نظارت تاکید شد، همچنین مقرر شد کارکنان ادارات به صورت صد در صدی در محل کار حضور داشته باشند و دور کاری فقط  شامل افرادی می شود که جزو گروه های پرخطر باشند.

بحرینی درباره بازگشایی آموزشگاه های فنی حرفه ای و موسیقی هم گفت: آغاز به کار این مراکز حداکثر با یک سوم جمعیت و مشروط بر اینکه فضای هر نفر از چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های کرونا در خراسان رضوی 90 درصد کاهش یافت / مشهد رتبه 27 بروز کرونا در کشور

فوتی های کرونا در خراسان رضوی 90 درصد کاهش یافت / مشهد رتبه 27 بروز کرونا در کشور