مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-23سياسي

موزه های آثار شهدا محلی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: موزه های آثار شهدا محلی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا در جامعه است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: موزه های آثار شهدا محلی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا در جامعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان رستمیان در بازدید از محل تأسیس موزه آثار شهدا در امام زاده محمد علیه السلام کرج گفت: موزه های آثار شهدا محلی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا در جامعه است.

وی تصریح کرد: ساماندهی و توسعه بهره برداری از موزه های شهدا با استفاده از ظرفیت موجود جهت افزایش بازدید و برگزاری اردوهای هدفمند باهدف پیوند مردم به ویژه نسل امروز و آینده کشور با موزه های شهدا در سراسر کشور ضروری و لازم است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: موزه های شهدا یک پرونده ارزشمند از گنجینه تصویری انقلاب اسلامی هستند که باید اهتمام بیشتری نسبت به ساخت و نگهداری آنان داشته باشیم.

رستمیان تأکید کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان متولی امر و تأمین بودجه موردنظر بتوانیم هرچه زودتر تا پایان سال کلنگ احداث این موزه را به زمین بزنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه های آثار شهدا محلی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

موزه های آثار شهدا محلی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است