مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-23سياسي

حوزه مددکاری موتور محرکه بنیاد شهید و امور ایثارگران است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه حوزه مددکاری موتور محرکه بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: هدف و اولویت اصلی ما کسب رضایت مندی جامعه ایثارگری است.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه حوزه مددکاری موتور محرکه بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: هدف و اولویت اصلی ما کسب رضایت مندی جامعه ایثارگری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام هادی عسگری در نشست حوزه مددکاری بنیاد کرمانشاه با قدردانی از تلاش های بخش مددکاری بنیاد، گفت: حوزه مددکاری موتور محرکه بنیاد و مهمترین بخشی است که به خوبی می تواند در تمامی فعالیت های بنیاد نقش داشته و بازده کاری تمام بخش های بنیاد را ارتقا بخشد.

وی با اشاره به اینکه مزیت ارزیابی در نشان دادن نقاط قوت و ضعف بخش های اداری بنیاد است، گفت: همکاران حوزه ستاد باید نقش نظارتی خود را در تمامی بخش ها به درستی انجام داده و در ارزیابی ها تلاش کنند تا ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف حوزه های اداری، کارکنان بنیاد را در انجام امور جاری خود هدایت و راهنمایی کنند.

مدیرکل بنیاد استان کرمانشاه افزود: هدف و اولویت اصلی ما کسب رضایت مندی جامعه ایثارگری است و این مهم در گرو تلاش همه جانبه همکاران در خدمت به این قشر عزیز و توجه خاص به دستورالعمل های اداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه مددکاری موتور محرکه بنیاد شهید و امور ایثارگران است

حوزه مددکاری موتور محرکه بنیاد شهید و امور ایثارگران است