مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-23سياسي

لزوم مهارت آموزی مادران شاغل برای مدیریت زندگی/ دلایل تمایل زنان به اشتغال


کارشناس گروه زنان و خانواده مرکز پژوهش های مجلس گفت: صِرف حضور مادر در خانه منجر به انجام وظیفه مادری نمی شود و بانوان برای ایفای نقش همسری و مادری به مهارت و دانش نیاز دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ریحانه رحمانی پور کارشناس گروه زنان و خانواده مرکز پژوهش های مجلس در برنامه چشم انداز رادیو گفت وگو، با اشاره به اینکه در رابطه با مادران شاغل باید به دو نکته مادر بودن و شاغل بودن توجه کرد، گفت: شغل، کاری است که به وسیله آن کسب درآمد صورت گرفته و شاید در بعضی موارد با وظیفه مادری در تعارض باشد.

اگر به دنبال این هستیم که وظیفه مادری به شکل مطلوب رخ دهد باید بدانیم که ممکن است حتی مشغله های خانه داری نیز مانع انجام درست وظیفه مادری شود.

رحمانی پور وظایف مادری را کاملاً از خانه داری جدا دانست و خاطرنشان کرد: اگر هر یک از وظایف مثل همسرداری، تمیز کردن خانه و غیره به درستی انجام نشوند، ممکن است به وظایف دیگر آسیب بزنند.

پس لزوماً شاغل بود مانعی برای فرزندآوری نیست درواقع نکته مهم این است که بانوان برای ایفای نقش همسری و مادری به مهارت و دانش نیاز دارند.

دلایل شاغل شدن بانوان ریشه های مالی و اجتماعی دارد کارشناس مرکز پژوهش های مجلس با توجه به اهمیت پرداختن به دلایل شاغل شدن بانوان گفت: اولین دلیلی که یک مادر ضرورت شاغل شدن را حس می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مهارت آموزی مادران شاغل برای مدیریت زندگی/ دلایل تمایل زنان به اشتغال

لزوم مهارت آموزی مادران شاغل برای مدیریت زندگی/ دلایل تمایل زنان به اشتغال