مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-23اقتصادي

سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران فعال ترین بخش شهرداری


سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران فعال ترین بخش شهرداری در سال جاری بوده است و مقدمات سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی و توافق خرید هزار دستگاه اتوبوس و دو هزار واگن را فراهم شد.

- در سال جاری بوده است و مقدمات سرمایه گذاری 20 هزار میلیارد تومانی و توافق خرید هزار دستگاه اتوبوس و دو هزار واگن را فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنعقد شده و به مرحله اجرا می رسد.

وی ادامه داد: تنها در یک نمونه 11 هزار و 700 میلیارد تومان قرارداد سرمایه گذاری در بخش خصوصی مربوط به هتل تاو و کوهستان منعقد خواهد شد.

بنار افزود: البته قراردادهای بالای یک هزار میلیارد تومان باید به تأیید شورای اسلامی شهر تهران برسد که در این خصوص نیز متن این قرارداد را برای شورا ارسال کردیم و به انتظار تأیید نهایی شورای محترم شهر تهران هستیم.

بنار ادامه داد: از طرفی در شهر آفتاب در تلاش هستیم به میزان 11 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام دهیم که در حال بازنگری در فراخوان مجدد برای جذب سرمایه گذاران هستیم.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران گفت: در کنار این ما پروژه های ریز و درشت سرمایه گذاری فراوان داریم و می توان ادعا کرد که در این زمینه در تاریخ شهرداری تهران کم نظیر عمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران فعال ترین بخش شهرداری

سازمان سرمایه گذاری شهرداری تهران فعال ترین بخش شهرداری