مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-23سياسي

آخرین وضعیت لوایح «ساختمان سبز» و «صندوق محیط زیست»


لایحه ساختمان سبز نه تنها هیچ بار مالی را بر شهروندان تحمیل نمی کند بلکه مشوق هایی را هم برای کسانی که استانداردهای مورد نظر را رعایت کنند، - در نظر خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یکصد و سومین جلسه کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با حضور نمایندگان معاونت های حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و خدمات شهری، سازمان بوستان ها و فضاهای سبز، اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار و اداره کل تدوین قوانین و امور شوراها برگزار شد.

سید آرش حسینی میلانی در ابتدای این جلسه که به بررسی آخرین وضعیت ارسال دو لایحه ساختمان سبز و صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص داشت، با اشاره به الزام شهرداری تهران به ارسال این دو لایحه گفت: شورای شهر تهران هم به عنوان نماینده مردم شهر تهران و همچنین هم با توجه به جایگاه قانونگذاری ای که دارد، در قالب برنامه سوم شهر تهران، شهرداری را ملزم به ارائه لوایح ساختمان سبز و ایجاد صندوق محیط زیست و توسعه حمل و نقل عمومی کرده و تاخیر شهرداری در این رابطه به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه رویه کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر همکاری و همگرایی با شهرداری در تدوین قوانین است، اظهار داشت: ترجیح ما این است که به جای الزام و تحمیل موضوعی به شهرداری، یک تفاهم کلی در مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت لوایح «ساختمان سبز» و «صندوق محیط زیست»

آخرین وضعیت لوایح «ساختمان سبز» و «صندوق محیط زیست»